Mimořádné Newslettery: Konečně jsem to sepsal a natočil
Možná se teď děsíte, co dělají Newslettery ve vašem e-mailu – to už je snad konec měsíce? A kdo nám, sakra, ukradl Vánoce!?
Klid, Vánoce teprve budou a prosincové Newslettery dorazí na Silvestra. To, že vám teď píšu, má jiný důvod – konečně jsem dal dohromady všechno svoje know-how o e-mailech a vložil ho do videokurzu. Chtěl jsem vám to dát vědět. Proto posílám vůbec první mimořádné vydání Newsletterů za více než čtyři roky jejich existence.
Zatímco v Newsletterech jsem se vždycky soustředil hlavně na obsahové newslettery a ekonomiku tvůrců, videokurz zahrnuje vše, co vím o samotných e-mailech. O tom, jak je psát tak, aby fungovaly.
Proč jsem natočil videokurz o e-mailech a proč by vás to mělo zajímat?
Protože je používáme denně, ale jen málokdo ví, jak je psát efektivně. V roce 2005 jsme vyřizovali 50 pracovních e-mailů za den, v roce 2019 už 126. A dnes? Ještě víc. Škoda mluvit.
Problém je v tom, že většinu e-mailů čteme zbytečně dlouho. Často ani nepochopíme, o co v nich vlastně jde. Někdy na ně ani neodpovíme – protože nás nezaujaly, nebo jsme je prostě přehlédli v záplavě dalších zpráv.
A to je dost špatné – na to, že je to náš každodenní nástroj v práci, podnikání i osobním životě.
Jsem přesvědčený, že nás už ve škole měli naučit, jak na to. Jenže nenaučili.
Chcete vědět, co jsem se za ty roky o e-mailech naučil já?
Že v e-mailu máte jen minutu, abyste zaujali čtenáře (to je zhruba 250 slov)
Že nejdůležitější informace patří vždycky na začátek (víte, jak je tam dostat?)
Že formátování textu je superschopnost, protože je to klíč k přehlednosti
Že předmět e-mailu by se měl vejít do 6 slov
Že e-mail není jen zpráva, je to nástroj k dosažení cíle
Je toho mnohem víc. A tohle byl jen malý výcuc toho, co v dvouhodinovém kurzu ukazuju.
Naučíte se:
Jak psát e-maily, které lidé pochopí a na které zareagují
Jak formátovat text, aby se v něm každý na první dobrou vyznal
Jak využít vizuální kotvy pro lepší srozumitelnost
Jak e-mailem dosáhnout toho, aby lidé dělali to, co po nich chcete
Jak rozjet newsletter, který vám pomůže budovat publikum
👉 Mrkněte na kompletní představení a ukázku kurzu: Mistrovství e-mailu s Martinem Kavkou
Jeden drobný praktický tip vám dám rovnou: Víte, proč lidé často na e-maily neodpovídají? Protože jim není jasné, co po nich vlastně chcete. Každý e-mail by měl začínat tím nejdůležitějším – co od adresáta potřebujete a do kdy to potřebujete.
Protože mě sledujete a čtete Newslettery, vím, že chcete ovládnout mistrovství e-mailu. Teď máte možnost – kurz je připravený a můžete začít hned. A zatímco moje běžná hodinová konzultace stojí 2500 korun bez DPH, za dvě hodiny koncentrovaného know-how o e-mailech v tomto kurzu zaplatíte jen 1990 korun včetně DPH.
Dostanete přitom do ruky návod, jak z dobrých e-mailů těžit každý den. Kurz můžete využít sami, nebo ho věnovat jako dárek – třeba svým blízkým, kolegům, klientům nebo obchodním partnerům. Komukoliv, kdo denně pracuje a bojuje s e-maily (protože nastal čas dělat to konečně dobře).
V kurzu najdete:
Praktické tipy pro každodenní e-mailovou komunikaci
Ukázky před/po – jak vylepšit konkrétní e-maily
Šablony pro různé typy e-mailů
A nechybí ani postupy pro psaní newsletterů
„Tohle by měl povinně absolvovat každý, kdo chce získat e-mailový účet. Je to jako řidičák na elektronickou poštu,“ řekl expert na Google Workspace Pavel Minář, když kurz viděl. Nadchlo mě to, protože přesně to jsem pro vás chtěl natočit a takové know-how vám předat.
Sám dobře vím, jaké je topit se v e-mailech a přemýšlet, jestli ty zprávy vůbec někdo čte. Proto jsem do kurzu dal to, co jsem se za ty roky naučil – abych vám pomohl získat nad e-maily plnou kontrolu.
👉 Jdete na to? Vyzkoušejte Mistrovství e-mailu s Martinem Kavkou.