Newslettery
Subscribe
Sign in
Home
📓 Všechna vydání
🎧 Tvůrcast
📧 Mistrovství e-mailu
🤝 Moje služby
💡 O Newsletterech
Latest
Top
Mimořádné Newslettery: Konečně jsem to sepsal a natočil
Možná se teď děsíte, co dělají Newslettery ve vašem e-mailu – to už je snad konec měsíce? A kdo nám, sakra, ukradl Vánoce!?
Dec 18
•
Martin Kavka
1
Share this post
Newslettery
Mimořádné Newslettery: Konečně jsem to sepsal a natočil
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
November 2024
Listopad 2024: Michelle Losekoot o svém přístupu
Michelle Losekoot o tom, proč zpochybňuje stereotypy, dělá pravidelné audity značky a nechce monetizovat některé své projekty. Jak postavila podnikání…
Nov 30
•
Martin Kavka
10
Share this post
Newslettery
Listopad 2024: Michelle Losekoot o svém přístupu
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
October 2024
Říjen 2024: O zdravé nespokojenosti
David Ogilvy mluvil o „božské nespokojenosti“. Co to je? A co si z toho můžete vzít do svých projektů? Další obsah: udělejte si 5sekundový test…
Oct 31
•
Martin Kavka
4
Share this post
Newslettery
Říjen 2024: O zdravé nespokojenosti
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
September 2024
Září 2024: O dokončování věcí
Nejlepší rada pro psaní je – dokončujte věci. Zbavuje psaní té podivné magie, kterou si s ním spojujeme. Že na něj snad existuje nějaké kouzlo – ne, jen…
Sep 30
•
Martin Kavka
11
Share this post
Newslettery
Září 2024: O dokončování věcí
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
August 2024
Srpen 2024: O překonávání tvůrčího bloku
Sepsal jsem pět tipů, jak se dostat z tvůrčího bloku (přidal jsem i jeden bonusový, preventivní). A nadchly mě trefné postřehy k psaní od spisovatelky…
Aug 31
•
Martin Kavka
3
Share this post
Newslettery
Srpen 2024: O překonávání tvůrčího bloku
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
July 2024
Červenec 2024: Pavel Cahlík o osobní značce
Proč nebýt jako vanilková zmrzlina, proč si vytipovat několik symbolů značky a tlačit je všude možně nebo proč si sepsat nekrolog (jo, vážně – i tohle…
Jul 31
•
Martin Kavka
4
Share this post
Newslettery
Červenec 2024: Pavel Cahlík o osobní značce
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
June 2024
Červen 2024: O temném mediálním lese
Zpravodajské značky krvácejí. Návštěvnost ze sociálních sítí dál padá, platformy si uživatele žárlivě střeží. A obejít je chtějí i vyhledávače. Navíc se…
Jun 30
•
Martin Kavka
5
Share this post
Newslettery
Červen 2024: O temném mediálním lese
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
May 2024
Květen 2024: O ohýbání cílů
„Není pošetilé, že přizpůsobujeme svůj život požadavkům cíle, který vidíme každý den z jiného úhlu?“ ptal se spisovatel Hunter S. Thompson a měl recht …
May 31
•
Martin Kavka
8
Share this post
Newslettery
Květen 2024: O ohýbání cílů
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
April 2024
Duben 2024: O chytrých selháních
Selhání nejsou stejná, některá jsou chytřejší než jiná. A pokud pravidelně inteligentně neselháváte, tak pravděpodobně nepracujete na plný výkon.
Apr 30
•
Martin Kavka
8
Share this post
Newslettery
Duben 2024: O chytrých selháních
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
March 2024
Březen 2024: Andrea Grigerová o psychologii fontů
Fonty jsou alchymie. Vhodně zvolený font umí dobře vyfiltrovat vaši cílovou skupinu. A to, jaký font máte na webu, hodně ovlivní, jakou atmosféru…
Mar 31
•
Martin Kavka
5
Share this post
Newslettery
Březen 2024: Andrea Grigerová o psychologii fontů
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
February 2024
Únor 2024: Robert Vlach o podcastu, knize a newsletterech
„Když přemýšlím o obsahu, dívám se na něj dvojí optikou. Musí to být něco, co ve veřejném prostoru chybí nebo v něm dostatečně nezaznívá. A musí to…
Feb 29
•
Martin Kavka
3
Share this post
Newslettery
Únor 2024: Robert Vlach o podcastu, knize a newsletterech
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
January 2024
Leden 2024: O médiích i skvělých nápadech
Jak zareagují média na změny v technologiích a chování publika? V reportu Reuters Institutu jsou zajímavé postřehy i pro tvůrce. A jak přichází na…
Jan 31
•
Martin Kavka
6
Share this post
Newslettery
Leden 2024: O médiích i skvělých nápadech
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
Share
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
This site requires JavaScript to run correctly. Please
turn on JavaScript
or unblock scripts